Zwroty i reklamacje
Zwroty i Reklamacje
ZWROT TOWARU
Produkt nie spełnił Twoich oczekiwań i chcesz skorzystać z przysługującego Ci prawa do zwrotu zakupionych towarów.
Procedura zwrotu
1. Pobierz i wydrukuj wzór formularza zwrotu
2. Zapakuj i odpowiednio zabezpiecz odsyłany produkt
3. Włóż wypełniony formularz zwrotu do paczki z odsyłanym produktem
4. Wyślij paczkę na adres sklepu:
Grupa Orion Sp. z o.o. Plonów 21, 41-214 Sosnowiec
Najważniejsze informacje dotyczące zwrotów
· Masz 30 dni na odstąpienie od umowy sprzedaży od dnia odebrania paczki
· Masz 14 dni na odesłanie towaru od dnia odstąpienia od umowy
· Przesyłkę zwrotną możesz nadać np. Pocztą Polską
· Zwracając towar pokrywasz koszt jego odesłania
· Jeśli wybrałaś/-eś sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły, spośród sposobów dostępnych podczas składania zamówienia, nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu poniesionych przez Ciebie dodatkowych kosztów
Wzór formularza zwrotu określony w sekcji Procedura zwrotu nie jest wzorem ustawowym i korzystanie z niego jest opcjonalne. Wzór ustawowego formularza odstąpienia od umowy możesz pobrać tutaj. Procedura odstąpienia od umowy sprzedaży zawarta na tej stronie nie jest obowiązkowa i jest tylko propozycją tego jak może wyglądać złożenia oświadczenia przez Klienta. Obowiązujące w sklepie procedury odstąpienia od umowy sprzedaży zostały dokładnie opisane w Regulaminie sklepu
REKLAMACJA TOWARU
Otrzymaną przesyłkę, należy rozpakować i sprawdzić czy zamawiany towar nie uległ uszkodzeniu podczas transportu, czy nie posiada wad fabrycznych lub czy nie jest inny niż zamawiany. Jeżeli wyniknie któraś z opisanych sytuacji, poinformuj nas o tym w ciągu 24h od otrzymania przesyłki.
Procedura reklamacji
1. Wykonaj zdjęcia przedstawiające wadę reklamowanego produktu
2. Wypełnij i prześlij formularz reklamacji
3. W ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji poinformujemy Cię o sposobie jej rozpatrzenia
Wykonanie zdjęć reklamowanego towaru i skorzystanie z formularza reklamacji określonego w sekcji Procedura reklamacji jest opcjonalne jednak znacznie przyśpiesza procedurę rozpatrzenia reklamacji.
Procedura reklamacji zawarta na tej stronie nie jest obowiązkowa i jest tylko propozycją tego jak może wyglądać złożenia oświadczenia przez Klienta. Obowiązujące w sklepie procedury reklamacji zostały dokładnie opisane w Regulaminie sklepu
Pozostałe informacje
Tryb reklamacji
W wypadku gdy towar ma wadę, konsument może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy sprzedaży, wymiany towaru na pozbawiony wad albo jego naprawy. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru konsumentowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu poprzednim. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy, na jego koszt. Sprzedawca ustosunkuje się do roszczenia konsumenta w terminie 14 dni.
Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów
Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodkach mediacyjnych są przekazywane i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych.
Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad
Sprzedawca niniejszym oświadcza, że ciąży na nim ustawowy obowiązek dostarczenia produktu będącego przedmiotem zamówienia bez wad fizycznych lub prawnych.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji. W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt:
Tel: (32) 201 40 82
E-mail: info@e-nava.pl